Ceník, KONTAKT

 1 VSTUP NA SKUPINOVOU LEKCI: 130 Kč

PERMANENTKA 10 VSTUPŮ: 1200 Kč

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE PRO 1 OSOBU: 800

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE PRO 2 OSOBY: 1100

 

KONTAKT:

IČ: 87190206, Mgr. Anna Ulrichová

Sídlo firmy: Minkovická 488, Šimonovice 463 12, IČ: 87190206, Mgr. Anna Ulrichová

 

Provozovna 1: Malinová 484, Šimonovice (skupinové lekce)

Provozovna 2: Minkovická 488, Šimonovice (individuální lekce)

Tel: 775 968 238, info@fitsimonovice.cz

 


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY:

I - ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP”) je úprava vzájemných práv a povinností mezi poskytovatelem Anna Ulrichová se sídlem Minkovická 488, Šimonovice 46312 (dále jen „Poskytovatel”) a fyzickou osobou (dále jen “Klient”) využívající služeb Poskytovatele. Poskytovanými službami se rozumí cvičební lekce s využitím cvičebních pomůcek či bez nich, a to především ve formě otevřených skupinových lekcí, kurzů, workshopů, tématických přednášek se cvičením nebo individuálních lekcí.

Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Klientem a jsou tak závazné pro veškeré osoby, které využívají, či mají v úmyslu využít služeb Poskytovatele (bez ohledu na to, zda je daná osoba již registrována či ne).


II - REGISTRACE

Registrací Klienta zadáním jeho osobních údajů v rezervačním systému Poskytovatele (dále jen „registrovaný klient”) a jejich odesláním je mezi Klientem a Poskytovatelem na dobu neurčitou uzavřena rámcová smlouva o poskytování služeb. Registrací klient potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito VOP.

Po vytvoření registrace a vyplnění osobních údajů požadovaných Poskytovatelem bude Klientovi vytvořen klientský účet u Poskytovatele. Jeden klientský účet může vlastnit a užívat pouze jeden registrovaný klient.

Klient je povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v klientském účtu je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem v klientském účtu jsou Poskytovatelem považovány za správné.

Přístup ke klientskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho klientského účtu. Klient není oprávněn umožnit využívání klientského účtu třetím osobám.

Klient bere na vědomí, že klientský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Registrovaný klient má možnost vstupovat na svůj klientský účet přes webové rozhraní na adrese https://fit-simonovice-anna-ulrichova.reenio.cz/cs/terms/2025-09-09


III - CENY

Ceny uvedené v ceníku Poskytovatele jsou platné a konečné. Poskytovatel si vyhrazuje právo k jednostranné přiměřené úpravě cen. Platný ceník je vždy uveden na webových stránkách Postytovatele.


IV - ÚHRADA VSTUPNÉHO

A/Online platba kartou za jednotlivou lekci po přihlášení do účtu a rezervaci lekce

B/ Online platba za permanentku 10 vstupů - platba za jednotlivé lekce je následně strhávána z kreditu na klientském účtu, pokud je rezervace provedena po přihlášení do účtu

C/Platba lekce nebo permanentky v hotovosti před lekcí (bez možnosti online rezervace)

Úhradou vstupného Klient souhlasí s uvedenými VOP Provozovatele bez ohledu na to, zda je Klient registrován (platí tedy pro všechny Klienty, kteří se účastní lekce)


V - STORNO PODMÍNKY A SANKCE

Registrovaný klient je oprávněn zrušit rezervaci na otevřenou lekci v rezervačním systému a tím odstoupit od smlouvy nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce. V případě, že Klient rezervaci včas nestornuje (více jak 4 hodiny před začátkem lekce), je povinen uhradit lekci v plné ceně, tzn. že odečtený kredit za takovou lekci z jeho klientského účtu mu nebude připsán zpět.


Klient rezervovaný na lekci online jednorázovou platbou je oprávněn zrušit rezervaci na otevřenou lekci v rezervačním systému a tím odstoupit od smlouvy nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce. V případě, že takový Klient rezervaci včas nestornuje (více jak 4 hodiny před začátkem lekce), je povinen uhradit lekci v plné ceně, tzn. že platba za takovou lekci se nevrací.

Klient má v případě, že nestihl včas stornovat rezervaci, možnost poslat za sebe na rezervovanou lekci náhradníka. V takovém případě o tom informuje Poskytovatele emailem či SMS zprávou nejpozději půl hodiny před začátkem rezervované lekce.


Klient bez online rezervace a platby předem (tj. klient rezervovaný formou SMS nebo telefonicky) je oprávněn zrušit rezervaci na otevřenou lekci nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce. V případě, že Klient rezervaci včas nestornuje (nebo za sebe nepošle náhradníka), je povinen uhradit lekci v plné ceně.


VI - PODMÍNKY KONÁNÍ LEKCE


Skupinová lekce se koná, je - li 2h před začátkem lekce rezervováno alespoň 5 klientů. Pokud není tato podmínka splněna, Provozovatel má právo na zrušení lekce. Pokud lekci zruší, je povinen formou SMS informovat všechny přihlášené klienty a vrátit vstupné všem Klientům, kteří danou lekci již uhradili.


Poskytovatel je oprávněn bezodkladně zrušit lekci, workshop či přednášku se cvičením z technických důvodů či v případě nemoci Poskytovatele na dobu nezbytně nutnou, a to bez nároku klienta na slevu. V takovém případě Poskytovatel neprodleně informuje všechny Klienty, kteří na příslušné období mají rezervace otevřených lekcí, workshopů a přednášek se cvičením, tyto rezervace jednostranně zruší a zaplacený kredit, či částku za akci klientům vrátí. Při přerušení poskytování služeb delším než 21 dnů je Poskytovatel navíc registrovaným klientům, kteří o to písemně požádají, povinen prodloužit o odpovídající dobu platnost jejich kreditu na klientském účtu.


VII - ODPOVĚDNOST A POVINNOSTI ÚČASTNÍKŮ

Poskytovatel odpovídá za škodu na majetku či zdraví klientů v případě, že škoda vznikla zaviněným (ve formě úmyslu nebo hrubé nedbalosti) porušením povinností Poskytovatele a je přímým a jednoznačným důsledkem takového porušení.

Klient odpovídá Poskytovateli za škodu, kterou způsobí Poskytovateli či jeho subdodavatelům porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících ze smlouvy, těchto VOP.

Klient je povinen se při využívání služeb řídit pokyny Poskytovatele, či jiných osob poskytujících služby klientům jménem Poskytovatele. V případě, že Klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání služeb (např. nemoc, úraz, omezená pohyblivost, těhotenství apod.), nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Poskytovateli a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní aktivity. Poskytovatel není odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Poskytovatele. Poskytovatel dále není odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním své fyzické kondice.

V případě, že Klient bude mít za to, že některá ze služeb Poskytovatele mu byla poskytnuta vadně, je povinen to Poskytovateli oznámit bezodkladně písemně na e-mail Poskytovatele, nejpozději však do tří dnů poté, kdy mělo k vadnému plnění dojít („reklamace“). Poskytovatel reklamaci přezkoumá a o výsledku klienta vyrozumí do 30 dnů ode dne podání reklamace. Uzná-li Poskytovatel, že reklamace byla oprávněná, nabídne klientovi náhradní čerpání vadně poskytnuté služby nebo jiné služby z těch, které jsou klientům Poskytovatele aktuálně poskytovány.


VIII - OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

Poskytovatel tímto informuje o tom, že je správcem osobních údajů Klienta, že zpracovává ve smyslu GDPR (Obecné nařízení na ochranu osobních údajů) platného jednotně v rámci EU od 25. května 2018 osobní údaje Klienta, které Klient poskytuje v souvislosti se založením klientského účtu v rezervačním systému Poskytovatele. Jedná se přesně o tyto osobní údaje: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo Klienta. Tyto údaje jsou nezbytné pro vytvoření klientského účtu a rezervace v rezervačním systému Poskytovatele a dále pro informování Klienta v případě zrušení lekce či informování o aktuálních změnách v rozvrhu lekcí, při změně VOP, při změně ceníku a pro zasílání provozních informací. Tyto údaje budou správcem zpracovány po dobu aktivního klientského účtu, nebo v případě jednorázové rezervace po dobu nezbytně nutnou pro zajištění konkrétní rezervace a poskytnutí služby Poskytovatele.

Vytvořením klientského účtu Klient souhlasí s výše uvedeným zpracováním osobních údajů a uděluje svůj výslovný souhlas. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět prostřednictvím klientského účtu, kdy budou odstraněna veškerá osobní data Klienta a účet pak bude zcela vymazán. Poskytovatel je oprávněn požadovat prokázání totožnosti Klienta za účelem zamezení přístupu neoprávněných osob k jeho osobním údajům.

Za určitých, přesně definovaných, podmínek je správce povinen některé osobní údaje klientů předat na základě platných právních předpisů např. Policii ČR, popř. jiným orgánům činným v trestním řízení včetně specializovaných útvarů (ÚOOZ, Celní správa atd.) a dalším orgánům veřejné správy.

Podle zákona o ochraně osobních údajů má Klient právo vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět. Klient má dále právo požadovat informaci, jaké osobní údaje Klienta správce zpracovává, má právo požadovat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat vymazání těchto osobních údajů a v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů má právo obrátit se na správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.


IX – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Klient je povinen se seznámit s těmito všeobecnými obchodními podmínkami.

Klient je povinen oznamovat Poskytovateli jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.

Poskytovatel zasílá Klientovi veškeré písemnosti na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě.

Poskytovatel je oprávněn kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb bez vlivu na ostatní podmínky již existujících členství, tedy klientských účtů. Rámcová smlouva mezi registrovaným klientem a Poskytovatelem je uzavírána na dobu neurčitou.

Kterákoli ze stran ji může vypovědět s 3 měsíční výpovědní dobou, a to i bez uvedení důvodu. V případě výpovědi podané registrovaným klientem nemá Poskytovatel povinnost vracet nabitý kredit.

Poskytovatel je oprávněn kdykoliv jednostranně změnit tyto VOP. V případě změny těchto VOP je Poskytovatel povinen zaslat Klientovi návrh jejich nového znění, a to s minimálně měsíčním předstihem e-mailem. V případě, že Klient se změnou VOP nesouhlasí, je oprávněn smlouvu písemně vypovědět nejpozději do 7 pracovních dnů poté, co návrh změn obdrží. V opačném případě je pro Klienta závazné nové znění VOP, a to ode dne jejich účinnosti. Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách www.fitsimonovice.cz. Případná neplatnost, nicotnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP se netýká platnosti a účinnosti ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky Poskytovatele jsou účinné od 16.9. 2025.